vineri, 12 aprilie 2013

Spring Wishlist

      Nu stiu voi dau eu m-am saturat si am purtat pana la epuizare hainele de toamna-iarna din garderoba mea.Mai mult decat era cazul anul acesta . Acum ca vine caldura abia astept sa port pantaloni cat mai rar si sa renunt la paltoane.
      Cum haine si pantofi nu sunt niciodata de ajuns am si eu o lista cu piese vestimentare pe care mi le-as dori in garderoba mea sezonul acesta.


  • Rochite vaporoase, asimetrice 


  • Top peplum
  • Balerini si sandalute in culori vii


    Voi ce va doriti pentru sezonul acesta? 

2 comentarii:

  1. Topul peplum si rochitele sunt minunate!
    Eu am pus ochii pe niste rochite si topuri cu imprimeu floral.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ft frumos :) imprimeurile florale sunt un must have pentru sezonul cald <3

      Ștergere