joi, 1 aprilie 2010

School.Clişee

  • Am zile in care nu ma simt deloc in largul meu la scoala.Cu toate astea uneori imi face placere sa fiu in multime,unde e aglomeratia mai mare si sa studiez...sa le vad pe ele: pitzipoancele imbracate mult prea sclipitor pentru scoala, "cuplul scolii",indragostitii pe care prea multa lume ii invideaza chiar daca primesc o gramada de zambete si complimente,sa o vad pe ea:tipa care a umblat cu ex-ul meu si chiar daca nu ne cunoastem avem pareri proaste una despre alta,bo$$ii care nu pot sa-si tina mainile,ochii,parerile si prostia acasa,dependentii de masini si motoare care abia asteapta pauza pentru a mai da o tura sau sa-si faca niste poze cu minunatiile lor pentru hi5,tipul despre care vreau sa stiu mai multe dar nici macar nu-mi amintesc vocea lui,persoane despre care stiu mai multe decat as vrea,tipul cu care am mereu eye-contact dar nimic mai mult, cel pe care il plac,fosti prieteni, fetele pentru care conteaza doar ce au in cap, nonconformistii, barfitoarele, 'vedetele', singuraticii...

6 comentarii:

  1. haa ce taree:)) da sunt foarte curioasa..oare eu din ce categorie fac parte:-?

    RăspundețiȘtergere
  2. pai am enumerat cam jumatate din categoriile tipice.nu te vad printr-o categorie de mai sus.eu zic ca tu faci parte din genul de oameni pe care ii apreciez cel mai tare,adica cei care isi vad de treaba lor.:)asta e un lucru tot mai rar in liceu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce m'a pus pe ganduri post'ul asta...dur.

    RăspundețiȘtergere
  4. observ ca pe toata lumea pune pe ganduri.trebuie sa specific ca nu toate lucrurile is atat de evidente la noi in scoala dar cu toate astea exista peste tot.n-am vrut sa iasa nimic dur :))

    RăspundețiȘtergere
  5. mi-ar placea sa aud eu din ce categorie fac parte ?:>
    oricum cred ca postu e tare:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow... deep :)
    Imi place chiar foarte tare :)

    RăspundețiȘtergere