miercuri, 24 august 2011

Zambim?


Fericire.Simplitate. -2 termeni care se imbina perfect-
Fericirea chiar sta in lucrurile simple.Recunosc ca sunt fericita si cand
imi cumpar o noua pereche de pantofi sau cand primesc o suma de bani dar
asta trece.Lucrurile simple ma tin fericita o perioada mai lunga.
Imi place sa vad fericirea in ochii lor..a lui x,y,z,in ochii mamei,in ochii
unnui strain.Imi place sa surprind zambete.

Sunt dependenta de afectiune!Nu e greu sa ma faci fericita.Ma alint pe langa tine ca o pisica pentru o
imbratisare,o privire,un sarut.Ahh si iubesc sa te vad zambind atunci cand ma
saruti.

As putea sa fac o lista interminabila cu lucruri simple de care nu ma satur:
muzica!nu exista zi in care sa nu am nevoie de ea.
nori.soare.mirosul ploii.
gropite.
ascultarea: imi place sa ascult;fie ca imi esti apropiat,fie ca
esti un strain imi face placere sa-ti ascult povestea.daca pot sa te si ajut
e perfect.
micul dejun in pat.
pistrui.
mirosul prajiturilor.
marea.
(...)
Orice zi proasta devine mai buna datorita unor lucruri de genu.

2 comentarii:

  1. Ti-am mai spus ca mi-ar fi placut o fata ca tine ! Imi place ca contrazici teoria aia cu "nu se poate si frumoasa si desteapta"!Ia uitati ca se poate ! Nu pot sa-ti mai spun decat mult noroc, Franceska.

    RăspundețiȘtergere